pondělí 23. června 2014

my favourite things - my goodies

Dnes jsem si pro vás připravila článek s mými oblíbenými věcičkami, které jsem si nedávno pořídila, a které mi zpříjemňují každodenní život. Je to takový mix, prostě od všeho trochu :).


1) jako první je to sprej na suché a poškozené vlasy od Gliss Kur, protože díky občasnému žehlení je takové (bohužel) mám a tento sprej mi je krásně zjemní a jsou díky němu hebké a příjemné na dotyk.


2) číslo dvě zastupují tyto mentolové, retro-sluneční brýle, které jsem si koupila v drogerii DM za "baťovskou cenu" - jen 99 korun (ve slevě). Jsou docela velké, ale na léto ideální :).


3) pleťová voda pro suchou a citlivou pleť. Dostala jsem jí k (včerejšímu) svátku a už teď je moje oblíbená. Nejen, že je po ní pleť krásně hebká (jak slibuje obal), ale také krásně voní! 


4) papírové talířky z Tesca (pro všechny milovníky USA). Zdají se mi hrozně roztomilé na letní grilování, takže za (myslím) 35kč/8ks - nekup to! :)


5) termální osvěžovací voda - měla jsem jí i loňské léto, a proto jsem byla nadšená, když byla letos jako dárek v ELLE. A vanilková voňavka ze Sephory. Kupuji si ji už asi přes rok a dříve dokonce dělali o malinko větší balení, (sice tam bylo asi navíc na jedno stříknutí, ale stejně :D, ten starý flakonék jsem si nechala dokonce doma na památku :D). 


6) krém na ruce z DMka. Krásně voní a je levný (okolo 35 korun) a ruce jsou po něm hebké. Je to limitovaná edice, minulý byl s vůní lesních plodů. První si ho koupila kamarádka a já jí hned následovala :D.


A jaké jsou vaše oblíbené produkty? :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat